Of vind hieronder snel zelf je antwoord
Wat zijn de kosten van het verzenden?
De verzendkosten bedragen €3.95,-. AIs je bestelling boven de €50,- is dan is de verzending gratis.
Krijg ik een bevestiging als mijn bestelling is verzonden?
Wij sturen je binnen één uur een bevestiging van de bestelling. Mocht er iets mis zijn gegaan, neem dan gerust even contact op met onze klantenservice. Zij zullen je verder helpen!
Wat is jullie levertijd?
Bestellingen die vóór 23.59 geplaatst zijn, worden de volgende werkdag geleverd (Tenzij anders is aangegeven). 📦
Wat als mijn product niet op tijd geleverd is?
Wij verzoeken je dan nog één dag langer te wachten op je bestelling. Dit kan namelijk komen door extreme drukte bij de pakketdiensten. Je kunt ook altijd even contact met ons opnemen. Wij kijken dan graag even met je mee!😁
Hoe lang heb ik garantie?
Hoelang je garantie hebt verschilt per product. Dit kun je vinden op de pagina van het desbetreffende product. Als je product defect geleverd wordt, dan vragen wij jou wat foto’s op te sturen naar contact@best-buddies.nl. Wij zorgen er dan voor dat je je product kosteloos terug kan sturen en je een nieuwe ontvangt.
Wat verstaan jullie onder tevredenheidsgarantie?
Ben jij niet tevreden? Neem dan gerust contact met ons op via contact@best-buddies.nl. Wij gaan dan meteen aan de slag om te kijken wat wij voor jou kunnen betekenen. ✉️😊
Kan ik een bestelling annuleren?
Een bestelling annuleren is zeker mogelijk. Wel moet dit binnen 1 uur na bestellen, dan kunnen wij dit nog verwerken. Wil je je bestelling annuleren? Neem dan even contact op met onze klantenservice.
Hoe kan ik een bestelling retourneren?
Wanneer je niet helemaal tevreden bent, horen wij graag wat de reden van retour is. Je kunt dan even een mailtje sturen naar contact@best-buddies.nl. Ook kun je op onze retourpagina meer informatie vinden over hoe dit in zijn werking gaat. 😁
Waar kan ik mijn klacht indienen?
Indien u een klacht heeft over onze producten of onze service, dan kunt u contact met ons opnemen via contact@best-buddies.nl. U krijgt van ons binnen 14 dagen na ontvangst van uw klacht een inhoudelijke reactie. Indien u niet tevreden bent met de afhandeling van uw klacht dan kunt u deze ook voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel (www.sgc.nl) of aan deze Geschillencommissie via het Europees ODR Platform: https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Wat wil "wettelijke garantie" zeggen?
Voor alle artikelen die je bij ons koopt, geldt de wettelijke garantie. Wettelijke garantie wil zeggen dat een product datgene is of moet doen wat de consument er in alle redelijkheid van mag verwachten. De genoemde garantietermijnen op onze website betreft onze eigen fabrieksgarantie.
Zijn jullie reviews echt?
Wij gebruiken Trustpilot als reviewplatform. Na het plaatsen van een bestelling bij BestBuddies, stuurt Trustpilot onze klanten een uitnodiging om een review achter te laten. De reviews worden vervolgens door Trustpilot gescand op echtheid. Dit controleren ze door te kijken of het e-mail adres waarmee de review is geplaatst, overeen komt met de e-mail waarop de bestelling is geplaatst. Meer informatie over het reviewbeleid vind je hier: https://nl.trustpilot.com/trust/how-reviews-work
-
Bestellen en betalen
Lees verderJe kunt bij BestBuddies betalen met de volgende betaalmiddelen: iDEAL (Maestro), Visa, Mastercard. Bij het afrekenen kun je een kortingscode of cadeaubon gebruiken.
-
Levering en verzending
Lees verderWe verzenden onze pakketjes met PostNL en DHL en leveren momenteel alleen in Nederland en België. Bij bestellingen van meer dan €50,00 bieden we gratis verzending aan.
-
Retourneren
Lees verderJe hebt 30 dagen vanaf de datum van aankoop om een product ongeopend te retourneren of om te ruilen, tellend vanaf de datum van ontvangst.
-
Volg jouw bestelling
Lees verderHier vind je de status van je bestelling, inclusief verzendinformatie en verwachte leverdatum. Blijf op de hoogte van de voortgang van je bestelling.